pages

Sunday 6 November 2011

Aku...Dia dan Kamu....

Kisah ini antara aku, dia dan juga kamu...
Sebelum ni tak pernah lagi aku menghadapi situasi ini...
Aku yang sebelum ni x kenal erti cinta tiba2 dianugerahkan oleh Allah..
Dengan dua pilihan...
Antara kau dan juga dia...

Hurm...
Aku mula dibayangi dengan seribu kebahagiaan...
Aku bahagia di saat kau dan dia ada di sisiku...
Tatkala kau dalam kesibukan..
Si dia ada menemaniku...
Diriku x pernah lagi sunyi sejak saat itu..

Namun, aku ter sedar..
Sampai bila ku harus begini...
Menanam cinta pada dua hati....
Ya..
Aku harus membuat satu pilihan...
Pilihan yang tepat..
Yang akan mengubah corak hidupku nanti..
Si dia yang akan bertakhta di hatiku buat selamanya..

Tapi...
Siapa yang aku harus pilih??
Aku menyayangi kedua2 nya...
Dan aku mencintai kedua2nya....
Aku x sanggup kehilangan mereka...
Aku perlukan kedua2 nya...
Jadi bagaimana??
-- tamat --

Gengstudent semua??
Pasti ade antare anda yang pernah alami situasi ini kan??
Atau lebih kita kenali sebagai dilema...
Susah nak buat pilihan dan sebagainya....
Namun, kita harus ingat..
Bukan hak kita untuk mempermainkan hati org lain sesuka hati..
Jadi, anda harus membuat pilihan..
Supaya kelak tak digelar PLAYBOY atau PLAYGIRL.... :))
So, ade beberapa tips untuk membuat pilihan yang tepat, padat dan mantap... hehe...
Tapi, tggu ye dalam post Aku...Dia dan Kamu 2...
(^_^)

C u in da next post ya Gengstudent sume..
TO BE CONTINUED............
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...